http://www.designadinblogg.se

Jag e sjukt imponerad av just den bloggen, men dock mer för bloggens hjälpsamhet än photoshop kunskaperna.

För drygt 9 månader sedan började jag skriva på en blogg som skulle piffa till folks bloggar med mina photoshop kunskaper.

Så har bestämt mig för att börja med en designdel här på spararn. Med mål att kanske styla till bloggares logotyper gratis, givetvis. mot att de kanske nämns el står väldigt lite på bilden att jacdez står för designen.

Ja tror på gratis marknadsföring och piffar gärna till era logo's bakgrunder, hemsidor.

Ett litet verk ja gjorde för 2 år sedan med hjälp av photoshop och olika bilder:
572732-2

Mvh Spararn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0