spararn.blogg.se

Tjäna pengar på Digg och StumbleUpon

För att förstå hur detta fungerar bör man känna till hur Digg och Stumbleupon fungerar. Vet ni inte vad det är så rekommenderar jag er att sätta er in i det först.

Hittade nyligen denna lite ?underground? siten som heter Subvert. Det hela går ut på att folk betalar för att få sina artiklar diggade eller stumblade och du får betalt för att göra det. Man anmäler sig helt gratis och fyller i sin epost och lite annat. Har ni inte det redan så måste ni skaffa ett Paypal konto för att kunna få utbetalningarna sen. Efter att ni registrerat er så måste ni verifiera ett Digg konto och ett Stumbleupon konto. Jag rekommenderar er att skapa hela nya konton för detta ändamål då detta inte helt följer vad man får göra hos Digg. Efter att kontona är verifierade så är det bara att vänta.

Redan efter en dag så fick jag mitt första email (uppdrag). Jag skulle digga 3 artiklar. Det hela tog ungefär 10 sekunder och dagen efter hade jag $3 på kontot. Mycket lätta pengar måste jag säga. Har hört att man kan få uppdrag så att man tjäna ungerfär $10 om dagen vilket ger ett litet extra tillskott i kassan.

MVH SPARARN