spararn.blogg.se

Importera Bilar Från USA
Godmorgon kära sparare,

Hittade den här annonsen på google:

Jag har drivit bilfirmor i Los Angeles CA i över 10 år och har kontakter för dig som vill importera din bil från USA. Jag garanterar att du kommer att hitta din perfekta bil och inte minst spara otroligt mycket pengar. Mellanhänder försvinner och du köper bilen näst intill det pris en bilhandlare i USA köper fordonet för. Tänk bara på den tid och pengar du skulle spara på om du själv inte åker över och om fallet så är att du vill åka över att se fordonet kan vi arrangera det också. Hur du än går till väga så sparar du ofantligt mycket pengar på att få min hjälp. Om du redan bestämt dig för att åka till USA så kan jag fortfarande se till at du kommer på rätt väg. ring för mer information och jag ser fram emot att hjälpa dig med dina önskemål. Magnus 0708 457769

None