spararn.blogg.se

DI's 50 Bästa Spartips

Här är DI's 50 Bästa Spartips

None

#1 - caroline

ha en bra dag (:

#2 - Hans Johansson

Hej



Såg er sajt.



Jag som skriver driver sajten Överblick, www.overblick.se.



Överblick är en webbtjänst där man, bl.a. med hjälp av grafer längs en tidsaxel, planerar sin hushållsekonomi (i syfte att, som konsument, använda sin pengar på ett "mer medvetet/optimalt sätt").



Finns det möjligen ett intresse för något sorts samarbete?



O.s.a.



Med vänlig hälsning

#3 - Therese Ohlsson

Hej,



Mitt namn är Therese och jag skulle väldigt gärna vilja komma i

kontakt med dig som är ansvarig för spararn.blogg.se.



Hör gärna av dig till mig på [email protected]





Med vänliga hälsningar,

Therese

#4 - K

Läste artikeln, bra tips!

#5 - balenciaga sale

använda sin pengar på ett "mer medvetet/optimalt sätt

#6 - Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).