spararn.blogg.se

Eurovision Song Contest
Hej Kära Sparare,

Spararn här igen denna härliga Eurovision Song Contest kväll, måste säga att jag tyckte att Charlotte Perelli gjorde mycket bra ifrån sig och just nu sjunger den Ukrainska kopian förfullt. Hejja Sverige!!!

Måste säga att det är en fröjd att ge tips på olika sätt att spara/tjäna pengar och jag planerar att fortsätta med det eftersom bloggen har ca: 25-30 unika besökare om dagen. Sedan starten 8 maj har jag haft 431 unika besök och fått 22 härliga/positiva kommentarer och jag har kommit upp i 70 tips som kan hjälpa dig på vägen till ett sparsamt leverne.

Min önskan är att kunna registrera den här sidan som en egen hemsida så snart som möjligt, därav annonserna.

Om du själv är intresserad av att få lite annonsintäkter så kan du Tjäna pengar på din blogg! Sedan kan du surfa in på min Affiliator Skola. Det är riktigt enkelt, vi kommer inte bli miljonärer som Blondinbella och Kenza men efter någon månad med att du börjat Tjäna pengar på din blogg! så är det bara att Registrera egen .SE domän på 5 minuter!. Låter det svårt? Nej då! Min Affiliator Skola tar upp det mesta som du behöver veta för att lyckas, kostnadsfritt!

Så varför tipsar jag om massa sätt man kan tjäna och spara pengar på? Svaret är enkelt: I LOVE YOU!!! haha!
Nej då, klart ja älskar er hängivna läsare men det jag brinner för är att upplysa er om allt som ni kanske tänkt på.


Ha en trevlig kväll och må Charlotte ta hem segern till Sverige!!!

MVH SPARARN